Comencem el Primer Mòdul

Comencem el Primer Mòdul

per Laura de la Morena -
Nombre de respostes: 2

Iniciem el primer mòdul formatiu: EL VOLUNTARIAT. 

Teniu disponible el contingut i el material de suport amb els continguts descarregables i altres recursos per ampliar informació.  

Aquest primer mòdul constarà de dues activitats:

Activitat 1.1 - Es busquen voluntaris/voluntàries: (Activitat entregable).

En aquesta activitat, cal crear un anunci per captar voluntaris/es per a un projecte en concret. Es demanarà que s'especifiqui l'àmbit d'acció, el centre que desenvolupa l'acció, els destinataris i el context, les necessitats, funcions i tasques i el perfil.

Activitat 1.2. El paper del voluntariat: (Activitat en fòrum).

En aquesta, es plantejaran dues preguntes de debat, on es valorarà la capacitat d'argumentació de les aportacions, així com l'ús de referències i l'al·lusió al que hagin comentat altres companys/es.

Teniu de temps per completar el mòdul fins al 16 de novembre. 

Per qualsevol dubte o aclariment estic a la vostra disposició.
Ànims amb aquest primer mòdul! 

Laura.

En resposta a Laura de la Morena

Re: Comencem el Primer Mòdul

per Laia Torres Martí -
Bon dia, Laura,
He fet l'entrega de la primera activitat (l’anunci), però tinc un dubte. A les instruccions, he vist que es menciona una "carta de motivació". A l'espai per escriure abans de pujar el PDF, hi he posat el text de l’anunci, igual que en el fitxer PDF que he adjuntat. No sé, però, si en aquest espai s’havia d’escriure una carta de motivació en lloc de l’anunci. M’ho podries confirmar, si us plau? Gràcies!
En resposta a Laia Torres Martí

Re: Comencem el Primer Mòdul

per Laura de la Morena -
Bon dia, Laia,
Moltes gràcies per l'observació, és un error. L'activitat 1 del mòdul 1 efectivament és l'anunci, la carta de motivació es realitza al mòdul 2. Al posar les indicacions de com entregar l'activitat s'ha copiat la part de la següent activitat, ho traspasso per corregir.
En el teu cas ja ho has fet bé amb la tramesa de l'anunci.
Gràcies per compartir-ho i disculpa l'error,
Cordialment,

Laura.