Bona tarda a totes i tots!
M'ha semblat interessant donar-vos a conèixer aquest reportatge de tv3 sobre el Voluntariat.
Semblem abocats a un discurs de no futur que impregna la nostra perspectiva vital. És aquesta la realitat? És l'única realitat? No. Hi ha una altra realitat: la d'aquella gent que decideix dedicar el seu temps als altres: els voluntaris.
Després de veure el vídeo segur que teniu coses a dir al respecte. Reflexioneu individualment entorn les experiències mostrades : Com veieu l'actitud dels voluntaris? Què creieu que és important que tinguin persones i entitats per tirar endavant projectes de voluntariat? Veieu viable la possibilitat que les organitzacions "comparteixin" els seus voluntaris amb altres associacions?
Us convido a veure el següent vídeo i que comentem que en penseu...una idea, un comentari... el que vulgueu compartir!
Aprofito per recordar-vos que teniu fins l’11 de maig a les 23:59 per presentar les activitats plantejades. Recordar-vos que aquest mòdul consta d'un entregable i una intervenció al mural col·laboratiu "padlet" sobre les característiques de la persona voluntària.
Ànims que ja estem a meitat de camí!