Benvinguts i benvingudes al Curs d'Iniciació al Voluntariat!
Abans de res, deitjo que estigueu passant una bona diada de Sant Jordi
El meu nom és Berta Barquer Cerdà i seré la vostra tutora. Sóc antropòloga de formació, però porto molts anys vinculada al món del voluntariat, tant com a professional com a voluntària. El àmbits on he fet voluntariat han estat principalment el d'Infància i joventut i el de migració i refugi. El que més m'agrada de fer aquests cursos és poder intercanviar visions entorn el voluntariat i aportar els meus coneixements per motivar a més persones a fer voluntariat.
Per això, què us sembla si utilitzem aquest fòrum general per presentar-nos i conèixe'ns millor?
Us proposo que respongueu aquest post amb una breu presentació personal, com us dieu, què espereu d'aquest curs, quins són els vostres interessos,...
Pel que fa l'organització del curs, és important que el primer que feu és revisar la Guia del Curs, perquè tingueu idea del funcionament del curs, l'aula virtual i les dates d'entrega dels exercicis, entre d'altres.
Serà un plaer acompanyar-vos en l'inici d'aquesta aventura meravellosa que és el voluntariat!
Berta